Просмотр собрания по группе - Авторы Молчанова, Ю.В.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 2 по 21 из 26 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012Визуализация как инструмент повышения продуктивности ценностно-ориентированной программы, реализуемой в мультипроектной средеМолчанова, Ю.В.
2018Внутрішній маркетинг – парадигма нового мислення в управлінні якістю підготовки фахівцівМолчанова, Ю.В.
2011Еволюція розвитку підходів до визначення інновації як наукової категоріїМолчанов, М.В.; Молчанова, Ю.В.
2010Исследование ценностной ориентации студентов факультета ПГС ОГАСА с целью осуществления мероприятий внутреннего маркетингаМолчанова, Ю.В.; Вильданова, Н.Р.
2016Маркетинг подій як засіб забезпечення ідентичності брендуМолчанова, Ю.В.; Мізіна, К.С.
2009Маркетинговая экспертиза проектаМолчанова, Ю.В.; Шелестова, И.А.
2018Маркетингові передумови сталого розвитку будівельних підприємствМолчанова, Ю.В.; Пенчук, О.С.
2020Мережеві організації-відповідь на складність та швидкість змін зовнішнього середовищаМолчанова, Ю.В.
2012Наукові підходи щодо розвитку та реалізації маркетингової стратегії підприємствМолчанова, Ю.В.
2012Организация маркетинговой деятельности на предприятииМолчанова, Ю.В.
2017Організація курсу «корпоративна соціальна відповідальність» для економічних напрямів підготовки фахівців із вищою освітою.Молчанова, Ю.В.
2013Особенности сегментации промышленных рынковМолчанова, Ю.В.; Полиенко, В.Н.
2020Персональний продаж-інструмент встановлення тривалих взаємовідносин з клієнтами компаніїМолчанова, Ю.В.; Агаенко, А.С.
2016Розвиток комунікацій Інтернет маркетингуМолчанова, Ю.В.; Руснак, А.В.
2015Роль конфлікту в процесі формування команди ціннісно-орієнтованого проектуМолчанова, Ю.В.; Молчанова, М.В.
2011Роль маркетингової концепції в реалізації програм розвиткуМолчанова, Ю.В.
2017Стейкхолдерській підіх в процесах стретегічного плануванняМолчанова, Ю.В.
2014Сучасний стан ринку роздрібної торгівлі України та маркетингові аспекти його ефективного розвиткуМолчанова, Ю.В.; Доносиян, І.М.
2019Сучасні аспекти інтеграції концепції сталого розвитку та методології управління проектамиМолчанова, Ю.В.
2013Управління маркетингом як процес формування і стимулювання ринкуМолчанова, Ю.В.