Просмотр собрания по группе - Авторы Педько, І.А.

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 13 по 32 из 42 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою ІнтернетПедько, І.А.
2014Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовахПедько, І.А.
2014Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетонуПедько, І.А.
2014Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATAПедько, І.А.
2014Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємстваПедько, І.А.
2015Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2017Необхідність впровадження змішаної форми навчання у вищих навчальних закладах.Педько, І.А.; Кулікова, Л.В.; Петрищенко, Н.А.
2015Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваПедько, І.А.
2015Одеський регіон як складова економіки УкраїниПедько, І.А.; Петрищенко, Н.А.
2016Оптимізація навчального процесу на факультеті "Економіки та управління в будівництві"Педько, І.А.; Кулікова, Л.В.; Смелянець, Т.В.
2015Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалівПедько, І.А.
2015Оцінка класифікацій ризиків у підприємницькій діяльностіПедько, І.А.
2015Погляди представників шкіл економічної теорії на роль інформації в управлінні підприємствамиПедько, І.А.
2016Постійні та ситуативні ризики підприємств-виробників бетону і виробів з бетонуПедько, І.А.
2022Про організацію освітнього процесу з використанням інформаційно-комунікаційних технологійКовров, А.В.; Крутій, Ю.С.; Педько, І.А.; Ширяєва, Н.Ю.
2014Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в УкраїніПедько, І.А.
2015Програмні продукти маркетингової інформаційної системиПедько, І.А.
2015Пропозиції щодо впровадження новітніх тенденцій навчання в ОДАБАПедько, І.А.
2016Ресурсозбереження на виробничих підприємствахПедько, І.А.; Петрищенко, Н.А.; Мартинюк, Д.Ю.
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїПедько, І.А.; Окландер, М.