Browsing by Author Окландер, Т.О.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 33  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Види маркетингових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2011Генезис маркетингуОкландер, Т.О.
2020Досвід використання методів тренінгу в процесі викладання дисципліни "Економічна теорія"Окландер, Т.О.
2018Досвід використання сучасних методів у підготовці економістівПедько, І.А.; Окландер, Т.О.
1-Oct-2020Екологічна інформація в системі управління підприємствомОкландер, Т.О.
2013Концепція управління маркетинговими ризиками промислового підприємстваОкландер, Т.О.
2012Маркетингові дослідження товарних ризиківОкландер, Т.О.
2012Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємстваОкландер, Т.О.
2012Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємствОкландер, Т.О.
2012Методи зниження комунікативних ризиків за рахунок маркетингових дослідженьОкландер, Т.О.
2012Методи оцінки маркетингових ризиків підприємств у ціноутворенніОкландер, Т.О.
2022Методи оцінювання збутових ризиків підприємстваОкландер, Т.О.
2013Моделі сегментування ринку на основі психографічних ознакОкландер, Т.О.
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2005Особенности маркетинга в строительствеОкландер, Т.О.
2013Пертинентность маркетингових коммуникацийОкландер, Т.О.
2011Періодизація розвитку теорії маркетингуОкландер, Т.О.
2015Показники розвитку автодорожньої інфраструктуриСерьогіна, Н.В.; Окландер, Т.О.
2019Політика комунікацій вищого навчального закладуОкландер, Т.О.
2023Прикладна складова у викладанні економічних дисциплінОкландер, Т.О.