Просмотр собрания по группе - Заголовки

Перейти к: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 3841 по 3860 из 9756 < назад   дальше >
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014Маркетингова стратегія розвитку будівельного підприємстваГригоренко, Д.О.; Ажаман, І.А.
2009Маркетинговая экспертиза проектаМолчанова, Ю.В.; Шелестова, И.А.
2012Маркетингове дослідження сучасного стану книжкового ринку Одеси та обгрунтування доцільності відкриття нової книгарні-кав'ярніПаномаренко, Т.А.
2015Маркетингове забезпечення м’ясопереробних суб’єктів господарюванняСахацький, М.П.; Запша, Г.М.
2021Маркетингове середовище та парспективи інклюзивного менеджменту на прикладі Алькабір-СтройМунтян, О.В.; Ширяєва, Н.Ю.
2021Маркетингове середовище та перспективи інключивного менеджменту на прикладі Алькабір-стройШиряєва, Н.Ю.; Мунтян, О.В.
2014Маркетингове інформаційне забезпечення розвитку промислового та цивільного будівництва в сільській місцевостіАжаман, І.А.
2012Маркетинговий менеджмент будівельних підприємствКурносенко, Л.В.; Данилко, Ю.
2012Маркетинговое исследование покупателей ноутбуковРевуцкий, П.О.
2012Маркетинговое исследование рынка офисной недвижимостиСоседенко, А.С.
2012Маркетинговое исследование сферы банковских услуг в Одесской областиНемазенко, А.А.
2012Маркетинговые исследования конкурентного окружения свадебных салонов города КировоградаБармак, В.В.
2012Маркетинговые исследования пансионатов для пребывания пожилых людей в г. ОдессеПетрук, А.С.
2012Маркетинговые исследования рынка жилой недвижимости в городе ОдессаКостюченко, В.В.
2020Маркетинговые коммуникации в системе управления предприятиемСергиенко, В.В.
2006Маркетинговый потенциал в строительстве.Денисова, С.С.; Билега, Е.В.
2014Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою ІнтернетПедько, І.А.
2012Маркетингові дослідження товарних ризиківОкландер, Т.О.
2012Маркетингові дослідження цінових ризиків промислового підприємстваОкландер, Т.О.
2018Маркетингові дослідження як базова передумова економічної стабільності підприємстваСараєва, Д.Р.; Ковтун, О.В.