Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКровяков, С.О.-
dc.contributor.authorПолторапавлов, А.О.-
dc.contributor.authorМішутін, А.В.-
dc.contributor.authorЗаволока, М.В.-
dc.date.accessioned2023-02-20T10:09:10Z-
dc.date.available2023-02-20T10:09:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10153-
dc.description.abstractЗа оптимальним планом було проведено експеремент, в якому варіювалися наступні фактори складу бетонів жорстких дорожніх покриттів: кількість портландцементу (від 350 до 450 кг/м3),кількість поліпропілунової фібри з довжиною волокон 39мм та еквівалентним діаметром 0,45мм(від 0 до 3кг/м3),...uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries22;2-7-
dc.subjectвплив кількості фібриuk_UA
dc.subjectсуперпластифікаторuk_UA
dc.subjectміцність бетонівuk_UA
dc.subjectжорсткі дорожні покриттяuk_UA
dc.titleВплив кількості фібри і суперпластифікатщру на міцність бетонів жорстких дорожніх покриттівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник СБА №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив кількості фібри і суперпластифікатору на.pdf1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.