Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10280
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorВалюк, Ю.П.-
dc.contributor.authorСапунова, М.Ю.-
dc.date.accessioned2023-06-01T09:04:00Z-
dc.date.available2023-06-01T09:04:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10280-
dc.description.abstractТрадиційно Освітні технології визначаються як: засіб навчання; проект (модель) навчально-виховного процесу відповідно до визначеної мети; сукупність дій чи діяльність;uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries23;с.66-67-
dc.subjectспівтворчість суб'єктівuk_UA
dc.subjectінноваційний простірuk_UA
dc.subjectсучасні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectобразотворче навчанняuk_UA
dc.titleСпівтворчість суб'єктів як інноваційний простір сучасної освітньої технології образотворчого навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Співтворчість суб'єктів як інноваційний.pdf551,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.