Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10576
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІсаєва, К.І.-
dc.contributor.authorКорнеєва, І.Б.-
dc.date.accessioned2024-04-01T08:30:28Z-
dc.date.available2024-04-01T08:30:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10576-
dc.description.abstractДля випробування були виготовлені плити маркою ІП30-18-30.Перша плита залізобе-тонна, друга залізобетонна із додаванням фібри. Деформацію відстежували за індикаторами та тензодатчиками, для вимірів прогинів встановили два прогиноміри в середині прильоту та на кінці консолі.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;145-147-
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectдорожні плитиuk_UA
dc.subjectзалізобетонuk_UA
dc.subjectсталефібробетонuk_UA
dc.titleДослідження тріщиноутворення доржніх плит із залізобетону і сталефібробетонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2023р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Дослідження тріщиноутворення дорожніх ....pdf495,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.