Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10821
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Maslyanenko, Y.V. | - |
dc.contributor.author | Korshak, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-03T08:53:09Z | - |
dc.date.available | 2024-06-03T08:53:09Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10821 | - |
dc.description.abstract | Ssnce the beginning of the 2000's, the very possibility and prospect of online learning have been a subject of a great interest among researchers, resulting to the formation of e-learning theory, the formulation of provisions on online education and the development of appropriate tools. | uk_UA |
dc.publisher | Одеса, ОДАБА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;141-143 | - |
dc.subject | focus of institutional frameworks | uk_UA |
dc.subject | different aspects | uk_UA |
dc.subject | online learning | uk_UA |
dc.subject | since the beginning of the 2000's | uk_UA |
dc.title | Focus of institutional frameworks on the different aspects of online learning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | УЯПФ 2024р |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Focus of institutional frameworks on the.pdf | 388,65 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.