Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10828
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШевченко, Т.І.-
dc.contributor.authorЛесечко, О.В.-
dc.date.accessioned2024-06-03T12:15:57Z-
dc.date.available2024-06-03T12:15:57Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10828-
dc.description.abstractНаукові дослідження показали, що навчання може не тільки сприяти просуванню вперед, а й уповільнювати розвиток особистості. Це може стотися коли воно грунтується переважно на запам'ятовуванні. Саме тому сьогодні першочерговим є не здобуття суми знань,а розвиток творчої особистості.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;173-
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UA
dc.subjectнаукові дослідженняuk_UA
dc.subjectвища математикаuk_UA
dc.subjectдопомога особистостіuk_UA
dc.titleАкмеологічний підхід на практичних заняттях з вищої математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УЯПФ 2024р

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Акмеологічний підхід на практичних зан....pdf469,76 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.