Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11081
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБоса, Т.С.-
dc.contributor.authorЛазарчук, С.Ф.-
dc.date.accessioned2024-12-26T13:15:49Z-
dc.date.available2024-12-26T13:15:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/11081-
dc.description.abstractУмови інформаційного суспільства вимагають від сучасного громадянина володіння новітніми підходами в роботі з інформацією, оскільки саме вона виступає основним інструментом та результатом його праці.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries24;484-487-
dc.subjectкомунікаційний процесuk_UA
dc.subjectрозуміння інформаціїuk_UA
dc.subjectновітні підходи в роботіuk_UA
dc.subjectневербальні сигналиuk_UA
dc.titleКомунікація як форма спілкування в менеджментіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:УП 2024р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Комунікація як форма спілкування в ....pdf354,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.