Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1228
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМишутин, А.В.-
dc.contributor.authorАтиа Аль Амрей Ровад-
dc.date.accessioned2017-02-27T10:27:21Z-
dc.date.available2017-02-27T10:27:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1228-
dc.description.abstractПри будівництві сучасних аеродромів необхідно враховувати збільшення взлітних мас нових поколінь літаків й постійне посилення вимог до безпеки польотів. У більшості великих аеропортів взльотно-посадочні смуги і рульожні доріжки являють із себе жорсткі двошарові системи, верхній шар яких - це тонке бетонне покриття.uk_UA
dc.subjectфибробетонuk_UA
dc.subjectаэродромное покрытиеuk_UA
dc.subjectмодифицированный бетонuk_UA
dc.subjectстроительство аэропортовuk_UA
dc.titleВлияние начальных условий твердения на механические характеристики фибробетонов аэродромных покрытийuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №40



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.