Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 31.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2015Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємствПедько, І.А.
2015Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваПедько, І.А.
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїПедько, І.А.; Окландер, М.
2014Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в УкраїніПедько, І.А.
2015Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2014Методи кабінетних маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетонуПедько, І.А.
2014Тенденції розвитку підприємств будівельної галузі УкраїниПедько, І.А.
2014Місце моніторингу в системі маркетингової інформації підприємстваПедько, І.А.
2014Маркетингові дослідження попиту на житло за допомогою ІнтернетПедько, І.А.
2016Постійні та ситуативні ризики підприємств-виробників бетону і виробів з бетонуПедько, І.А.