Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2653
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКровяков, С.О.-
dc.contributor.authorМішутін, А.В.-
dc.contributor.authorБогуцький, В.Л.-
dc.date.accessioned2017-07-18T11:11:50Z-
dc.date.available2017-07-18T11:11:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2653-
dc.description.abstractВідомо, що залізобетон вперше був застосований французом Жаном Луї Ламбо у 1848 році для будівництва човна. В наш час залізобетон продовжує використовуватися у суднобудуванні, переважно для стоянкових плавучих споруд: доків, причалів, готелів та будинків різного призначення.uk_UA
dc.subjectоптимізація складуuk_UA
dc.subjectсуднобудівний керамзитобетонuk_UA
dc.subjectпідвищена довговічністьuk_UA
dc.titleОптимізація складу суднобудівного керамзитобетону підвищеної довговічностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Вісник ОДАБА №60

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Оптимізація складу суднобудівного керамзитобетону підвищеної довговічності.pdfОсновна стаття203,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.