Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2653
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кровяков, С.О. | - |
dc.contributor.author | Мішутін, А.В. | - |
dc.contributor.author | Богуцький, В.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2017-07-18T11:11:50Z | - |
dc.date.available | 2017-07-18T11:11:50Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2653 | - |
dc.description.abstract | Відомо, що залізобетон вперше був застосований французом Жаном Луї Ламбо у 1848 році для будівництва човна. В наш час залізобетон продовжує використовуватися у суднобудуванні, переважно для стоянкових плавучих споруд: доків, причалів, готелів та будинків різного призначення. | uk_UA |
dc.subject | оптимізація складу | uk_UA |
dc.subject | суднобудівний керамзитобетон | uk_UA |
dc.subject | підвищена довговічність | uk_UA |
dc.title | Оптимізація складу суднобудівного керамзитобетону підвищеної довговічності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Вісник ОДАБА №60 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оптимізація складу суднобудівного керамзитобетону підвищеної довговічності.pdf | Основна стаття | 203,61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.