Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2825
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГронська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-07-28T10:59:35Z-
dc.date.available2017-07-28T10:59:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2825-
dc.description.abstractВ статті розглянуті проблеми та основні напрями маркетингової стратегії сучасної фірм орієнтованої на кінцевого споживача.uk_UA
dc.subjectорієнтація на клієнтаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстретегіяuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія з орієнтацією на клієнтаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2012р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА КЛІЄНТА..pdfОсновна стаття165,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.