Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2827
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКурносенко, Л.В.-
dc.contributor.authorДанилко, Ю.-
dc.date.accessioned2017-07-28T11:05:42Z-
dc.date.available2017-07-28T11:05:42Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2827-
dc.description.abstractВ статті розкривається сутність маркетингового менеджменту і надається інтерпретація функцій і принципів маркетингу з врахуванням особливостей функціонування будівельної галузі.uk_UA
dc.subjectмаркетинговий менеджментuk_UA
dc.subjectбудівельні підприємстваuk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент будівельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2012р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.pdfОсновна стаття176,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.