Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2894
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомачинська, Л.В.-
dc.contributor.authorГронська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:27:40Z-
dc.date.available2017-08-08T14:27:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2894-
dc.description.abstractВ статті розглядаються види маркетингової інформації та основні методи іі збору.uk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаціяuk_UA
dc.subjectметоди зборуuk_UA
dc.titleЗбір маркетингової інформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗБІР МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ..pdfОсновна стаття168,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.