Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпова, С.Н.-
dc.date.accessioned2017-12-13T17:35:20Z-
dc.date.available2017-12-13T17:35:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3817-
dc.description.abstractРассматривается исторический аспект профессиональной подготовки будущих архитекторов. Представлен анализ основных современнных подходов к архитектурному образованию.The article is devoted to the historical aspect of the future architects’ professional training.uk_UA
dc.publisherНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського– Серія : Педагогіка. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип.№3(116);с.28-33-
dc.subjectархітектурна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectarchitectural educationuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectinstitutions of higher educationuk_UA
dc.titleПроблема профессиональной подготовки будущих архитекторов в теории и практике высшего архитектурного образованияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблема профессиональной подготовки будущих...pdfОсновная статья13,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.