Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBredneva, V.-
dc.contributor.authorKosharskaya, L.-
dc.contributor.authorLinetskaya, A.-
dc.date.accessioned2017-12-16T20:41:20Z-
dc.date.available2017-12-16T20:41:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3869-
dc.description.abstractAccounting issues of psychologically - pedagogical principles are essential for improving the methodology of training engineers’ graphics at the current stage of the reform of higher education. Development of the abilities to perceive, create, and save and share various types of technical graphics are the main tasks of the graphic preparation of professional engineering education. Integration of traditional and active teaching methods necessary for formation of professional graphics competenciesuk_UA
dc.publisherВісник Одеського національного морського університету, ОНМУuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 3 (49);с.152-157-
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectpsychologically - pedagogical approachesuk_UA
dc.subjectgraphic educationuk_UA
dc.subjectindividualized educational methodsuk_UA
dc.titleDrawing training of students – main basis engineers’ educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Drawing training of students – main basis....pdfArticle1,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.