Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4465
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБабій, І.М.-
dc.contributor.authorГалушко, В.О.-
dc.contributor.authorКолодяжна, І.В.-
dc.date.accessioned2018-01-06T14:23:59Z-
dc.date.available2018-01-06T14:23:59Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4465-
dc.description.abstractНаведено задачі оптимізації складу бетонів та режимів ТВО для дорожніх покриттів з допомогою ЕС-моделювання. Одним із технологічних засобів отримання бетонів є роздільна технологія, яка передбачає приготування цементних суспензій в швидкісному трибозмішувачі-активаторі. При механохімічній активації зерен в’яжучого на стадії приготування цементних суспензій можливе зменшення температури ТВО та підвищення міцності на стиск бетону більш ніж у 2 рази в порівнянні з традиційною технологією.uk_UA
dc.publisherСучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. Науково-технічний збірник. – Вінниця: УНІВЕРСУМuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 2(19);с.11-16-
dc.subjectактиваціяuk_UA
dc.subjectроздільна технологіяuk_UA
dc.subjectнаповнювачuk_UA
dc.subjectбетонuk_UA
dc.subjectЕС-моделюванняuk_UA
dc.titleБетони для дорожніх покриттів на активованому портландцементі з оптимальним рецептурно-технологічними факторамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бетони для дорожніх покриттів на активованому портландцементі з оптимальним...pdfОсновна стаття271,59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.