Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Название: Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону
Авторы: Педько, І.А.
Ключевые слова: імітаційні моделі
система маркетингової інформації
підприємства - виробники бетону
Дата публикации: 2015
Издательство: Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-17 квітня: тези доповід. — Дніпропетровськ: Національний гірничий університет, — Д.: НГУ
Серия/номер: ;с.151-153
Краткий осмотр (реферат): Діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів пов’язана з різноманітними економічними ризиками. Виробнича діяльність цих підприємств залежить від багатьох факторів: попиту на будівельні матеріали; попиту на житло; цін на паливні матеріали та сировину тощо. Маркетингова діяльність підприємств-виробників бетону та залізобетонних виробів в таких умовах має бути спрямована на виявлення, передбачення та зниження ризиків.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4549
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону.pdfОсновна стаття206,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.