Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4961
Назва: Теоретико-методические основы формирования городского туризма
Автори: Гладкий, А.
Олейник, В.
Ключові слова: городской туризм
формирование
понятие
факторы
развитие
виды
Дата публікації: лис-2017
Видавництво: Journal of Economic Geography, Issue 6 (2), (November). Oxford University Press. Proceedings of the Journal are located in the Databases Scopus and Web of Science. Source Normalized Impact per Paper (SNIP): 2.358 SCImago Journal Rank (SJR): 2.909 Impact factor: 3.429 5-Yr impact factor: 4.033 ©2016 Thomson Reuters, 2015 Journal Citation Report® P 1368-1375
Серія/номер: Volume 17;Pages 1250 – 1549
Короткий огляд (реферат): Данная статья посвящена изучению теоретико-методологических основ формирования городского туризма. В публикации рассматриваются основные подходы к определению сущности и становлению городского туризма. Проанализированы внутренние и внешние факторы его развития и его составляющие.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4961
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретико-методологические основы формирования городского туризма.pdfосновная статья267,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.