Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Название: Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції
Авторы: Денисенко, В.Ю.
Корнєєва, І.С.
Ключевые слова: ринок
фактори зростання
аналіз
конкуренція
Дата публикации: 2017
Издательство: Глобальні та національні проблеми економіки
Серия/номер: №17;с.580-583
Краткий осмотр (реферат): Проведення процедури аналізу ринку збуту відіграє важливу роль як для приватного підприємця або невеликої фірми, так і для крупної корпорації. Дослідження такого роду дає змогу компаніям, які тільки починають ведення бізнесу, правильно оцінити кон’юнктуру ринку, спрогнозувати тенденції його розвитку, розрахувати можливі обсяги продажу та проаналізувати діяльність конкурентів. Вищенаведені фактори дають змогу в подальшому забезпечити швидкий зріст компанії, а також закладуть основи для формування та ефективного керування каналами збуту. Для компаній, які давно та доволі вдало представлені на ринку, проведення такого аналізу допоможе здійснювати планування своєї діяльності, що також значно підвищить їх конкурентоспроможність. http://global-national.in.ua/archive/19-2017/112.pdf
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5580
Располагается в коллекциях:Анатовані статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Реалізація проектного підходу до аналізу ринку збуту продукції.pdfОсновна стаття90,6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.