Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5698
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМарцева, Л.А.-
dc.contributor.authorМитинський, В.М.-
dc.date.accessioned2018-04-17T07:59:32Z-
dc.date.available2018-04-17T07:59:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5698-
dc.description.abstractДля отримання компетентного випускника, підготовленого відповідно до Державних стандартів і запитів роботодавців, а отже, затребуваного на ринку праці, необхідно розглядати декілька варіантів навчання залежно від змісту та якості початкових компетенцій, подальших прагнень і планів випускників. Враховуючи вікові, інтелектуальні, психологічні особливості студентів, їхню мотивацію до отримання певної кваліфікації, необхідно підбирати найбільш прийнятний алгоритм професійної підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністіuk_UA
dc.titleКомпоненти професійної компетентності майбутнього фахівця.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Компоненти професійної компетентності майбутнього фахівця.pdfОсновна стаття3,45 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.