Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5709
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Магомєдова, Л.П. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T11:49:06Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T11:49:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5709 | - |
dc.description.abstract | Вивчення досвіду впровадження дистанційної форми навчання в системі освіти різних країн дозволило виділити 10 основних мотиваційних причин, що використовуються навчальними закладами для організації системи дистанційного навчання. Ще в 1999 р. уряд ФРН прийняв програму «Інновації і робочі місця в інформаційному суспільстві 21 століття», яка переслідувала честолюбну мету - до 2005 р. бачити Німеччину лідером в області комп'ютерних освітніх програм. Вже зараз німецькі університети і вищі технічні школи пропонують 1500 семінарів та лекцій в режимі online. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дистанційнне навчання | uk_UA |
dc.subject | Німеччина | uk_UA |
dc.title | Організація дистанційного навчання у Німеччині. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2017р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація дистанційного навчання у Німеччині.pdf | Основна стаття | 5,03 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.