Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5709
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМагомєдова, Л.П.-
dc.date.accessioned2018-04-17T11:49:06Z-
dc.date.available2018-04-17T11:49:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5709-
dc.description.abstractВивчення досвіду впровадження дистанційної форми навчання в системі освіти різних країн дозволило виділити 10 основних мотиваційних причин, що використовуються навчальними закладами для організації системи дистанційного навчання. Ще в 1999 р. уряд ФРН прийняв програму «Інновації і робочі місця в інформаційному суспільстві 21 століття», яка переслідувала честолюбну мету - до 2005 р. бачити Німеччину лідером в області комп'ютерних освітніх програм. Вже зараз німецькі університети і вищі технічні школи пропонують 1500 семінарів та лекцій в режимі online.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційнне навчанняuk_UA
dc.subjectНімеччинаuk_UA
dc.titleОрганізація дистанційного навчання у Німеччині.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Організація дистанційного навчання у Німеччині.pdfОсновна стаття5,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.