Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСолоненко, І.П.-
dc.contributor.authorЛеонова, А.В.-
dc.date.accessioned2018-05-14T09:31:36Z-
dc.date.available2018-05-14T09:31:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5904-
dc.description.abstractВ останні роки в навчальному процесі відбувається зміна пріоритетів і соціальних цінностей, таких як: задоволення потреб людини, розвиток духовного багатства особистості та національної самосвідомості. Це призводить до необхідності корінної зміни стратегії і практики навчання у ВНЗ. Основними характеристиками студентів, які випускаються з ОДАБА, є їх компетентність і мобільність. У зв'язку з цим процес пізнання повинен бути пріоритетним. Його ефективність, в основному, залежить від активності, самого студента, досягнення в підготовці якого залежить не тільки від того, що засвоюється, але також і як засвоюється (індивідуально або колективно, в авторитарних або гуманістичних умовах, з опорою на увагу, сприйняття, пам'ять або на весь особистісний потенціал людини за допомогою репродуктивних чи активних методів навчання).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectпідготовка автошляховиківuk_UA
dc.titleВикористання активних методів навчання, при підготовці автошляховиків.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання активних методів навчання, при підготовці ....pdfОсновна стаття1,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.