Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6060
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКалина, Т.Є.-
dc.contributor.authorКонстантінова, О.В.-
dc.date.accessioned2018-05-24T08:02:16Z-
dc.date.available2018-05-24T08:02:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6060-
dc.description.abstractТрадиційна модель економічного зростання країн практично вичерпала можливі ресурси, а багаточисленні кризові процеси соціального, економічного та екологічного характеру констатували її подальшу безперспективність. Так, в останні десятиліття базовою концепцією стратегічного міжнародного розвитку є концепція сталого (збалансованого) розвитку. Розвиток концепції сталості може бути описано логічним переходом екологізації наукових знань і соціально-економічного розвитку пов’язаного з питаннями забруднення довкілля, вичерпністю та обмеженістю природно-ресурсного потенціалу. Сталий розвиток - такий розвиток країн і регіонів, коли економічне зростання, матеріальне виробництво і споживання, а також інші види діяльності суспільства відбуваються в межах, які визначаються здатністю екосистем відновлюватися, поглинати забруднення і підтримувати життєдіяльність теперішніх та майбутніх поколінь.uk_UA
dc.subjectземлевпорядна освітаuk_UA
dc.subjectземлевпорядна наукаuk_UA
dc.subjectекономічне зростанняuk_UA
dc.titleЗемлевпорядна освіта і наука в контексті реалізації цілей сталого розвитку Україниuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗЕМЛЕВПОРЯДНА ОСВІТА І НАУКА В КОН%.pdfосновна стаття417,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.