Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМіхова, Т.В.-
dc.contributor.authorБашкатов, П.П.-
dc.date.accessioned2018-05-25T09:20:28Z-
dc.date.available2018-05-25T09:20:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6114-
dc.description.abstractДисципліна «Рисунок» займає одне з фундаментальних місць у підготовці майбутніх архітекторів. Методика викладання рисунка націлена на формування таких професійних якостей, як конструктивне та просторове уявлення, образне мислення та володіння рисунком від руки. Але насамперед, кінцевою метою підготовки є формування творчої особистості, яка володіє високим рівнем майстерності й потребою у творчій діяльності. Тому, досліджуючи проблеми вдосконалення методики навчання рисунка, вважаємо, що вона повинна бути спрямована на необхідність розуміння студентами суті творчого процесу, який найменше протікає стихійно та є важливим компонентом в удосконалюванні дидактичної підготовки у процесі навчання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectстуденти архітектурних спеціальностейuk_UA
dc.subjectобразотворча діяльностьuk_UA
dc.subjectнавчальний рисунокuk_UA
dc.titleПроблема формування у студентів архітектурних спеціальностей продуктивних способів образотворчої діяльності в навчальному рисунку.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2017р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проблема формування у студентів архітектурних спеціальностей ....pdfОсновна стаття3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.