Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6143
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмакова, С.С. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T07:49:24Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T07:49:24Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6143 | - |
dc.description.abstract | Аналіз розглянутих напрямів функціонування процесів диверсифікації в професійній освіті дозволяє стверджувати що вища технічна освіта має бути найбільш динамічним сектором в консервативній освітній галузі. Адже вона ближче всього стикається з сферою виробництва та науки, має своїм «безпосереднім партнером» підприємницьку діяльність. Крім того ця закономірність становить основу персоніфіковано навчання у межах інтегративно - компетентнісного підходу, який передбачає процеси диверсифікації. | uk_UA |
dc.subject | провайдинг | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | диверсифікація | uk_UA |
dc.title | Провайдинг освітніх інновацій на засадах диверсифікації | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | 2018р. |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПРОВАЙДИНГ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ .pdf | основна стаття | 410,17 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.