Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6143
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.date.accessioned2018-05-29T07:49:24Z-
dc.date.available2018-05-29T07:49:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6143-
dc.description.abstractАналіз розглянутих напрямів функціонування процесів диверсифікації в професійній освіті дозволяє стверджувати що вища технічна освіта має бути найбільш динамічним сектором в консервативній освітній галузі. Адже вона ближче всього стикається з сферою виробництва та науки, має своїм «безпосереднім партнером» підприємницьку діяльність. Крім того ця закономірність становить основу персоніфіковано навчання у межах інтегративно - компетентнісного підходу, який передбачає процеси диверсифікації.uk_UA
dc.subjectпровайдингuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectдиверсифікаціяuk_UA
dc.titleПровайдинг освітніх інновацій на засадах диверсифікаціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПРОВАЙДИНГ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ .pdfосновна стаття410,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.