Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6162
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРезніченко, М.І.-
dc.date.accessioned2018-05-31T08:18:22Z-
dc.date.available2018-05-31T08:18:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6162-
dc.description.abstractНаукова організація процесу професійної підготовки майбутніх художників у контексті європейських стандартів потребує комплексного перезавантаження освітнього вектору з позицій концептуальних положень теорії управління й теоретико-методологічних основ сучасної мистецької освіти (О. Анісімов, І. Зязюн, В. Радкевич, О. Рудницька, Г. Селевко, І. Туманов). Вивчення та аналіз концептуальних поглядів учених свідчить, що якість професійної підготовки фахівців у галузі образотворчого мистецтва пов'язана з відбором і структуруванням змісту процесу художньої освітиuk_UA
dc.subjectхудожникиuk_UA
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.titleУправління педагогічним процесом підготовки фахівців образотворчого мистецтваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2018р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
УПРАВЛІННЯ ПЕДАГОГІЧНИМ ПРОЦЕСО%.pdfосновна стаття412,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.