Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6192
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрищенко, Н.А.-
dc.contributor.authorСерьогіна, Н.В.-
dc.date.accessioned2018-06-07T06:16:56Z-
dc.date.available2018-06-07T06:16:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6192-
dc.description.abstractСучасний період в Україні характеризується трансформацією не тільки політичного, економічного та територіального устрою. Постає проблема перебудови вищої освіти з урахуванням вимог до бакалаврів та магістрів на європейському рівні. Мета перебудови освіти полягає в формуванніне тільки кваліфікованогоспеціаліста, що має в активі знання та вміннянеобхідного рівню, а й конкурентоспроможної, творчої особистості, яка здатна на самовизначення, самореалізацію та самовдосконалення.uk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.titleВикористання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процессіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2016р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХН%.pdfосновна стаття413,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.