Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШишкалова, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2018-06-08T07:37:04Z-
dc.date.available2018-06-08T07:37:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6207-
dc.description.abstractНа сьогодні в суспільстві має місце різкий поділ і навіть протиставлення гуманітарної і технічної сфер діяльності, мислення і освіти. Система освіти розділена на дві слабо взаємодіючі частини: гуманітарну і технічну Усереднений підхід до особистості, валовий випуск "інженерної продукції", незатребуваність десятиліттями інтелекту, таланту, моральності, професіоналізму привели до девальвації моральних цінностей, зниження інтелекту суспільства, падіння престижу високоосвіченої людини. Це падіння матеріалізувалося в кількості двірників і продавців з університетською освітою, як правило, особистостей неординарних.uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectгуманітарний розвитокuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.titleЗавдання вищої освіти у сфері гуманітарного розвитку суспільстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАВДАННЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ У СФЕРІ.pdfосновна стаття403,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.