Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.date.accessioned2018-06-12T06:15:21Z-
dc.date.available2018-06-12T06:15:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233-
dc.description.abstractПроцес проектування педагогічних систем значною мірою пов’язаний з дослідженням і моделюванням статики і динаміки діяльності і взаємодії їх суттєвих складових. Сукупність цих моделей і моделей впровадження, оцінювання та управління навчально-виховним процесом утворює систему моделей навчально-виховного процесу, яка одночасно є системою моделей педагогічної системи, завдяки якій і в межах якої цей процес здійснюється. Саме тому освітнє середовище доцільно розглядати відносно педагогічних систем або їх цілеспрямованих сукупностей, чи відносно до закладу освіти або їх комплексів.uk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectконвергенціяuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleОсвіта як джерело інтелектуальних інновацій в умовах конвергенції інформаційних технологійuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:2016р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСВІТА ЯК ДЖЕРЕЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИ.pdfосновна стаття492,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.