Please use this identifier to cite or link to this item:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єрмакова, С.С. | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-12T06:15:21Z | - |
dc.date.available | 2018-06-12T06:15:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6233 | - |
dc.description.abstract | Процес проектування педагогічних систем значною мірою пов’язаний з дослідженням і моделюванням статики і динаміки діяльності і взаємодії їх суттєвих складових. Сукупність цих моделей і моделей впровадження, оцінювання та управління навчально-виховним процесом утворює систему моделей навчально-виховного процесу, яка одночасно є системою моделей педагогічної системи, завдяки якій і в межах якої цей процес здійснюється. Саме тому освітнє середовище доцільно розглядати відносно педагогічних систем або їх цілеспрямованих сукупностей, чи відносно до закладу освіти або їх комплексів. | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | конвергенція | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.title | Освіта як джерело інтелектуальних інновацій в умовах конвергенції інформаційних технологій | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Appears in Collections: | 2016р. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСВІТА ЯК ДЖЕРЕЛО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИ.pdf | основна стаття | 492,44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.