Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6417
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКартель, Т.М.-
dc.contributor.authorСивокінь, Г.В.-
dc.date.accessioned2018-06-29T16:44:11Z-
dc.date.available2018-06-29T16:44:11Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6417-
dc.description.abstractОсновними проблемами в навчанні іноземної мови студентів інженерно-технічних університетів, як і інших немовних вишів, на думку педагогів вищої школи, є недостатня мотивація навчання, нерівномірний рівень сформованості комунікативної компетенції першокурсників, а також надзвичайна обмеженість курсу за обсягом годин. Нагальна проблема сучасного суспільства у спеціалістах, які вільно володіють іноземною мовою в професійній діяльності, вимагає, перш за все, формування у студентів немовних вишів позитивної мотивації до вивчення іноземних мов.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectформування позитивної мотиваціїuk_UA
dc.subjectвивчення іноземних мовuk_UA
dc.titleФормування позитивної мотивації до вивчення іноземних мов у студентів вищих технічних навчальних закладівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2014р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Формування позитивної мотивації....pdfОсновна стаття134,79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.