Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6464
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSyvokin, H.-
dc.contributor.authorMaryanko, Y.-
dc.date.accessioned2018-07-03T08:52:03Z-
dc.date.available2018-07-03T08:52:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6464-
dc.description.abstractIn media the scientific and popular style is commonly used in a variety of lectures that operate with scientific facts. In modern society, all kinds of media (radio, television, newspapers) are pragmatic; the main purpose of mass media is to influence the audience while informing it. Taking into consideration the fact that the pragmatic function of modern media is the basic one, we can say that this feature brings the types of media close to journalistic discourse. While analyzing media language features it should be noted that today viewers, listeners and readers encounter various signs of mass media discourse heterogeneity.uk_UA
dc.subjectmedia discourseuk_UA
dc.subjectlecturesuk_UA
dc.subjectlearning materialuk_UA
dc.titleMedia discourse in lectures аnd practical learning materialuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Располагается в коллекциях:2016р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MEDIA DISCOURSE IN LECTURES .pdfосновная статья144,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.