Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнило, І.М.-
dc.contributor.authorКурган, П.Г.-
dc.date.accessioned2018-08-11T20:25:28Z-
dc.date.available2018-08-11T20:25:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6608-
dc.description.abstractМодернізація української системи освіти позначила викладача як основний ресурс освітньої установи. Світові тенденції глобалізації освіти висувають нові вимоги до особистості викладача, який повинен бути творчою індивідуальністю, що володіє оригінальним проблемно-педагогічним та критичним мисленням, творцем програм і нових технологій навчання, що спираються на передові наукові досягнення.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectмотивація праціuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectуправлінська проблемаuk_UA
dc.titleМотивація праці викладача вищої школи як управлінська проблемаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2013р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мотивація праці викладача вищої школи...pdfОсновная статья176,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.