Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6641
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДенисенко, В.Ю.-
dc.contributor.authorОкара, Д.В.-
dc.contributor.authorЧумаченко, Є.О.-
dc.date.accessioned2018-08-11T21:41:01Z-
dc.date.available2018-08-11T21:41:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6641-
dc.description.abstractЗначущість інформаційно-комунікативних технологій у сфері наукового знання, виявляється у процесах популяризації та доступності фактуального матеріалу. В сучасний навчальний процес, в якому використовуються інформаційно-комунікативні технології, мають бути покладені такі загально визначені основні дидактичні принципи навчання: науковість, систематичність й послідовність, доступність, наочність, активне залучення студентів до навчального процесу, індивідуалізація та індивідуальний підхід.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectінформаційно-комунікативні технологіїuk_UA
dc.subjectеконометріяuk_UA
dc.titleЩодо інформаційно-комунікативних технологій при викладанні курсу «Економетрія»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2013р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щодо інформаційно-комунікативних технологій....pdfОсновная статья136,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.