Please use this identifier to cite or link to this item: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТагирця, І.Г.-
dc.contributor.authorЄрмакова, С.С.-
dc.date.accessioned2018-10-02T08:23:10Z-
dc.date.available2018-10-02T08:23:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/6876-
dc.description.abstractУ статті аргументовано теоретичні засади проблеми розвитку професійної індивідуальності майбутніх художників за своєю суттю, що є процесом адаптації студентів до організаційного та управлінського змісту професійної підготовки.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectпрофесійна індивідуальністьuk_UA
dc.subjectрозвток професійної індивідуальностіuk_UA
dc.subjectінтегральна методикаuk_UA
dc.subjectпарадигма мисленняuk_UA
dc.subjectбіопсихологічна системаuk_UA
dc.titleБіопсихологічні системи розвитку професійної індивідуальності майбутніх художниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:2018р.



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.