Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСитяшенко, О.Е.-
dc.contributor.authorЗахарченко, О.В.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:17:18Z-
dc.date.available2018-11-12T09:17:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7255-
dc.description.abstractВ статті визначена сутність маркетингових технологій та обгрунтована необхідність їх вживання при здійсненні підприємствами імпортних операційuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectімпортuk_UA
dc.subjectекспортuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectсвітовий ринокuk_UA
dc.titleСистема маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерівuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Система маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів.pdfСтаття5,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.