Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамар, Г.О.-
dc.contributor.authorГарас, О.М.-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:29:38Z-
dc.date.accessioned2018-11-12T09:29:41Z-
dc.date.available2018-11-12T09:29:38Z-
dc.date.available2018-11-12T09:29:41Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7258-
dc.description.abstractВ статті розкриваються поняття та сутність стратегічного маркетингу, специфічні риси, що притаманні цьому виду маркетингу.uk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectтурбулентність бізнес-середовищаuk_UA
dc.subjectполітика підприємстваuk_UA
dc.titleСтратегічний маркетинг підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018р.
2018р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стратегічний маркетинг підприємства.pdfСтаття4,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.