Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7522
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Л.С.-
dc.date.accessioned2019-04-24T07:05:40Z-
dc.date.available2019-04-24T07:05:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7522-
dc.description.abstractСучасне уявлення про економіку як про поліструктурну науку, що просякає практично усі сфери життєдіяльності, вказує на доцільність застосування множинного принципу її наукового описання-моделювання. Це стосується також пізнання минулого економіки, як економічного процесу, що вже реалізувався. Історія взагалі, історія економічно зокрема – це нескінченний ряд версій його, що сталося, моделей тих чи інших подій, явищ, процесів. Звідси перша проблема, вибір моделі викладання.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.2;-
dc.subjectісторія взагаліuk_UA
dc.subjectсфери фінансовuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.titleКурс "Економічна історія України і світу": проблеми викладанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КУРС «ЕКОНОМІЧНА ІСТОРІЯ УКРАЇНИ І СВІТУ».pdfСтаття361,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.