Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7677
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілега, О.В.-
dc.date.accessioned2019-05-30T07:08:15Z-
dc.date.available2019-05-30T07:08:15Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7677-
dc.description.abstractПитання модернізації вищої школи завжди були актуальними для науки та суспільства. Останні півстоліття характеризуються безперервним реформуванням національних систем вищої освіти у світі, що має на меті їхню адаптацію до вимог сучасності. Водночас поступово змінюється співвідношення внутрішніх та зовнішніх чинників проведення освітніх реформ. Рушійні сили сучасних освітніх реформ є переважно зовнішніми по відношенню до самих систем освіти. У процесі модернізації вищої освіти вирішальну роль грають не внутрішні закономірності освітніх систем, а технологічний процес, вимоги ринку праці, соціальні проблеми, політичні пріоритети правлячої еліти в освіті, міжнародна конкуренція.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectМодернізаціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможностіuk_UA
dc.titleМодернізація вищої освіти: основні тенденціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ... (pdf.io).pdfСтаття48,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.