Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.contributor.authorПетрищенко, Н.А.-
dc.date.accessioned2019-05-30T08:44:45Z-
dc.date.available2019-05-30T08:44:45Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/7691-
dc.description.abstractРозвиток інформаційних технологій, поширення Інтернету та гаджетів вимагає використання нових підходів до організації навчального процесу, які передбачатимуть можливість віддаленого доступу до навчальних матеріалів, виконання завдань тощо. Вирішенню таких завдань сприяє система е-освіти. Українське законодавство трактує електронну освіту (е-освіту) як форму отримання освіти, що здобувається з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Також е-освіту визначають як освіту за допомогою Інтернету і мультимедіа. Формування системи е-освіту в Навчально-науковому інституті бізнесу та інформаційних технологій провадиться в таких напрямах: викладання спеціальних дисциплінuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЧ.1;-
dc.subjectРозвиток інформаційних технологійuk_UA
dc.subjectелектронна освітаuk_UA
dc.titleПрактичні аспекти впровадження Е-освіти у навчальний процесuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ Е-ОСВІТИ...pdfСтаття399,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.