Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8259
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКныш, А.И.-
dc.contributor.authorДашковская, О.П.-
dc.date.accessioned2019-11-19T08:50:47Z-
dc.date.available2019-11-19T08:50:47Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8259-
dc.description.abstractDuring the scientific investigation on the equivalent loudness level some theoretical and practical experiments were carried out. The object of research was traffic flow. Noise characteristics such as speed, quantitative and qualitative flow composition, time of the day, road surface and geometrical characteristics such as width of carriageway and the number of traffic lanes. Taking into account all the parameters we get the multivariate sample. In order to make a conclusion about the degree of interaction between all the parameters, it is necessary to study their correlation. This task can be achieved by using mathematical statistical methods, in particularly by the regression analysis.uk_UA
dc.publisherАктуальні проблеми інженерної механіки, VI, 2019uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.131-134-
dc.subjectмашинотроительные конструкцииuk_UA
dc.subjectдиагностический мониторингuk_UA
dc.subjectакустическое подобиеuk_UA
dc.titleСовершенствование мониторинга машиностроительных конструкций за счет применения методов акустического подобияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми інженерної механіки VI, 2019



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.