Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілгородська, О.Є.-
dc.contributor.authorПерепелиця, О.В.-
dc.date.accessioned2019-12-13T11:59:21Z-
dc.date.available2019-12-13T11:59:21Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8297-
dc.description.abstractУ руслі інформаційних процесів в Україні в системі освіти відбулися кардинальні зміни в уявленні про цілі освіти, коригування системи цінностей, інноваційні форми співпраці викладача і студента в навчальній і позанавчальній діяльності, самоорганізації діяльності студента у конкретній сфері.uk_UA
dc.publisherматеріали МНПК "Інновації в освіті: сутність, проблеми, перспективи", 2019. -Одеса: ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.98-100-
dc.subjectтворчі гурткиuk_UA
dc.subjectпедагогічна формаuk_UA
dc.subjectсучасна освітаuk_UA
dc.titleТворчі гуртки як педагогічна форма індивідуальної роботи сучасної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інновації в освіті: сутність, проблеми, перспективи, 2019р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Творчі гуртки як педагогічна форма.pdf5,52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.