Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8312
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПерепелиця, О.В.-
dc.date.accessioned2020-01-20T08:50:45Z-
dc.date.available2020-01-20T08:50:45Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8312-
dc.description.abstractРозглядаючи процес формування творчих здібностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах засобами образотворчого мистецтва ми виділили в ньому наступні основні структурні елементи: мета, завдання, зміст, методика роботи (методи, форми), моніторинг.uk_UA
dc.publisherСовременные научные достижения. XVI Международная научно-практическая конференция. Горловка, 2011.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.39-41-
dc.subjectметодичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectсистемністьuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.titleМодель формування творчих здібностей молодших школярів у позашкільних навчальних закладах засобами образотворчого мистецтва.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в матеріалах конференцій та семінарів, симпозіумів. Тези



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.