Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8545
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолеснікова, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2020-07-29T07:59:02Z-
dc.date.available2020-07-29T07:59:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.33uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8545-
dc.description.abstractОстаннім часом в освітній процес активно впроваджуються комп'ютерні технології навчання. Особливо слід відзначити мультимедіа-систему і Інтернет. Вони примножують інформативність освітнього процесу, збагачують його зміст, створюють умови для його інтенсифікації, кардинально змінюють технології інформаційного методичного забезпечення, дають можливість універсального доступу до необхідної інформації і надають широкі можливості оперування з нею. Доцільність використання комп’ютерних технологій обґрунтовано наступними факторами.uk_UA
dc.publisherТези дововідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академіїuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleВпровадження комп'ютерних технологій у освітній процесuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Впровадження комп'ютерних технологій у освітній процес.pdf250,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.