Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8784
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Резніченко, М.І. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-26T09:37:26Z | - |
dc.date.available | 2020-08-26T09:37:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.254 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8784 | - |
dc.description.abstract | Навчально-виховний процес, як освітній простір у векторі “навчання – пізнання – учіння – творчість з індивідуальною траєкторією діяльності студента, має бути творчо організованим і методично обґрунтованим. Провідна роль у цьому освітньому просторі відводиться художнику-педагогу, котрий організовує процес художнього навчання, методично забезпечує процес пізнання, учіння і творчості студентів, передає їм свій досвід, виховує творчу особистість в кожному із них. | uk_UA |
dc.publisher | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії | uk_UA |
dc.subject | організація процесу | uk_UA |
dc.subject | художне навчання | uk_UA |
dc.title | Організація процесу художнього навяання як комплекс педагогічних настанов | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Організація процесу художнього навяання як комплекс педагогічних настанов.pdf | 249,37 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.