Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8784
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРезніченко, М.І.-
dc.date.accessioned2020-08-26T09:37:26Z-
dc.date.available2020-08-26T09:37:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.254uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8784-
dc.description.abstractНавчально-виховний процес, як освітній простір у векторі “навчання – пізнання – учіння – творчість з індивідуальною траєкторією діяльності студента, має бути творчо організованим і методично обґрунтованим. Провідна роль у цьому освітньому просторі відводиться художнику-педагогу, котрий організовує процес художнього навчання, методично забезпечує процес пізнання, учіння і творчості студентів, передає їм свій досвід, виховує творчу особистість в кожному із них.uk_UA
dc.publisherТези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академіїuk_UA
dc.subjectорганізація процесуuk_UA
dc.subjectхудожне навчанняuk_UA
dc.titleОрганізація процесу художнього навяання як комплекс педагогічних настановuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей 76-ї науково-технічної конференції професорсько-викладацького складу академії



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.