Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/882
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBredniova, V.P.-
dc.date.accessioned2017-02-08T09:33:08Z-
dc.date.available2017-02-08T09:33:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2218-8584-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/882-
dc.description.abstractQuestions of taking into consideration psychological and pedagogical principles are essential for improving the methodology of engineers’ graphic training at the present stage of reforming higher educational system. Development of abilities to correctly perceive, create, as well as store and transmit any technical graphical information are top priorities of graphic training of professional engineering education. What is necessary for developing professional graphic competences is a complex combination of traditional and active learning methodsuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherVII International Conference "Modern Tendencies in the Pedagogical Science of Ukraine and Israel: the way to integration"uk_UA
dc.relation.ispartofseries7;-
dc.subjectmethodologyuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical approachesuk_UA
dc.subjectengineer staffuk_UA
dc.subjectprofessional competencesuk_UA
dc.titleOn the improvement of the methodology of engineer staff’s graphic training..uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bredniova, V.P. On the improvement of the methodology of engineer staff’s graphic training...pdfArticle86,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.