Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8839
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКондратенко, І.П.-
dc.contributor.authorГаркович, О.Л.-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:42:30Z-
dc.date.available2020-08-31T09:42:30Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.98uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8839-
dc.description.abstractЕкологічна освіта в Україні стає особливо актуальною і вимагає якісних змін, новітніх методів і підходів, використання зарубіжного досвіду. Перехід від формальної екологічної освіти до концепції «утворення сталого розвитку», в основі якої мають бути знання про розвиток суспільства, економіки і природного середовища, екологічна культура і почуття особистої відповідальності за стан довкілля, повинен відбуватися на усіх рівнях освіти.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectекологіяuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.titleАналіз міждисциплінарного підходу в процесі екологічної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аналіз міждисциплінарного підходу в процесі екологічної освіти.pdf366,65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.