Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кондратенко, І.П. | - |
dc.contributor.author | Гаркович, О.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2020-08-31T09:42:30Z | - |
dc.date.available | 2020-08-31T09:42:30Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.98 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8839 | - |
dc.description.abstract | Екологічна освіта в Україні стає особливо актуальною і вимагає якісних змін, новітніх методів і підходів, використання зарубіжного досвіду. Перехід від формальної екологічної освіти до концепції «утворення сталого розвитку», в основі якої мають бути знання про розвиток суспільства, економіки і природного середовища, екологічна культура і почуття особистої відповідальності за стан довкілля, повинен відбуватися на усіх рівнях освіти. | uk_UA |
dc.publisher | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. | uk_UA |
dc.subject | екологія | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарний підхід | uk_UA |
dc.title | Аналіз міждисциплінарного підходу в процесі екологічної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Аналіз міждисциплінарного підходу в процесі екологічної освіти.pdf | 366,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.