Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Короткіх, М.А. | - |
dc.contributor.author | Колиханін, С.П. | - |
dc.contributor.author | Шушулков, С.Д. | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-01T07:15:36Z | - |
dc.date.available | 2020-09-01T07:15:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | с.155-157 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8855 | - |
dc.description.abstract | Входження України до європейського освітнього простору вимагає підвищення якості кваліфікації викладачів ВНЗ. Планомірне, систематичне підвищення кваліфікації викладацьких кадрів являє собою головну проблему суспільного розвитку в контексті Болонського процесу і одне з найважливіших завдань освіти. Вища освіта, як одна із складових загальнодержавної системи освіти, повинна забезпечувати потреби держави у кваліфікованих кадрах. | uk_UA |
dc.publisher | Управління якістю підготовки фахівців, 2020р. | uk_UA |
dc.subject | викладачі | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.title | Впровадження інноваційних педагогічних технологій у професйній діяльності викладачів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2020р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Впровадження інноваційних педагогічних технологій у професйній діяльності викладачів.pdf | 418,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.