Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8855
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКороткіх, М.А.-
dc.contributor.authorКолиханін, С.П.-
dc.contributor.authorШушулков, С.Д.-
dc.date.accessioned2020-09-01T07:15:36Z-
dc.date.available2020-09-01T07:15:36Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationс.155-157uk_UA
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/8855-
dc.description.abstractВходження України до європейського освітнього простору вимагає підвищення якості кваліфікації викладачів ВНЗ. Планомірне, систематичне підвищення кваліфікації викладацьких кадрів являє собою головну проблему суспільного розвитку в контексті Болонського процесу і одне з найважливіших завдань освіти. Вища освіта, як одна із складових загальнодержавної системи освіти, повинна забезпечувати потреби держави у кваліфікованих кадрах.uk_UA
dc.publisherУправління якістю підготовки фахівців, 2020р.uk_UA
dc.subjectвикладачіuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.titleВпровадження інноваційних педагогічних технологій у професйній діяльності викладачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2020р.



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.